Прізвище, ім’я, по батькові: Півнюк Андрій Леонідович
Дата народження: 4 липня 1974 року
Місце роботи: Корнинський НВК «загальноосвітня школа І ступеня-гімназія»
Посада: вчитель трудового навчання, математики та інформатики
Педагогічний стаж: 20 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Освіта:

- Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2008 рік

Самоосвіта та курси підвищення кваліфікації:
-
2013 рік - курси вчителів математики
-
2013 рік - курси вчителів інформатики
-
2015 рік - курси вчителів трудового навчання і технологій, креслення
-
2015 рік - курси вчителів образотворчого мистецтва і художньої культури
-
2016 рік - участь у Всесвітній акції «Hour of Сode»

- 2016 рік - онлайн курс «Prepare to Teach Creative Coding Through Games and Apps»


- 2016 рік - онлайн курс «Hour of Code: facilitation training and lots of resources!»
Досягнення:
- 2006 рік - грамота Відділу освіти Попільнянської райдержадміністрації

- 2010 рік - грамота Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації

- 2016 рік - обрання до списку Інноваційних педагогів світу

Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі:
У своїй педагогічній діяльності використовую різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. Навчаю не просто весь клас, а особисто кожного учня. Застосовую ефективні педагогічні ідеї і комп’ютерні технології, які розвивають логічне мислення учня.
На уроках використовую новітні форми організації навчальної роботи учнів. Серед них: фронтальні, групові, індивідуальна робота та робота в парах. Однією з індивідуальних форм роботи є: один на один з комп’ютером. Учень вчиться не один, а з вчителем опосередковано через комп’ютер і ППЗ, програма реагує на дії учні, і певні реакції дають можливість учневі аналізувати свої дії, проводити самоконтроль. В своїй роботі намагаюся використовувати різні інтерактивні технології. Це: «мозковий штурм», робота в малих групах, мікрофон, метод «Прес», «Сніжок», «Світлофор» та інше.
Проводжу з обдарованими учнями: предметні тижні, індивідуальні заняття. Одним з прикладів підвищення мотивації учнів до вивчення інформатики є проведення заходу Година Коду в рамках Всесвітнього тижня інформатики. Завдяки додатковим заняттям в учнів школи з року в рік зростає інтерес до вивчення інформатики.
|